Alla inlägg den 28 september 2013

Av Magdalena - 28 september 2013 19:10

   

Jaha, får se hur det här går. Mitt första inlägg, i min första blogg. Ska ta första steget mot mitt "nya jag" . 

Här kommer lite bilder på vart jag står nu, för att kunna se förändringarna! 

Mina mål är..

...att bygga upp muskler i hela kroppen så att jag kan bli grymt bra på polefitness som är min stora passion! 

...att bli mer flexibel. Pressar på min split, spagat och jobbar mycket med böjligheten i ryggen.

...att få den där drömkroppen! (Som vi alla har en egen version av i huvudet. Right?!)

 

Så snälla inspirera, tipsa och peppa! 

Lets do this! 

En snabb powernap, sen ska det tränas!

Har en grym lördag! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på snart 26 år som älskar poledance och fart, men har någonstans i alla snurrar tappat suget för träning. Både gym, pass och promenader. Något jag alltid älskat! Samtidigt som jag verkligen vill få resultat. Både med styrka, uthållighet men såklar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards