Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Magdalena - 3 oktober 2013 22:01

 

Jag blir helt dagvild när jag jobbar natt! Är det någon mer som jobbar nattetid och vet vad jag pratar om. 

Igår, tog jag mig iaf iväg till gymmet! Sov 5 h sen va det upp och hoppa! Körde cyckelintervall, svettiga 17 min. Sen blev det squats med vikter 30kg och deadlift, har inte gjort de på länge så tog det försiktigt. Ska lassa på mer nästa gång! Blev 48 kg iaf! Tränade lite axlar, med lösa vikter och sen körde jag lite chins med hopp eftersom jag inte orkar dra mig hela vägen upp! ;) 

avslutade med 15 min promenad på löpbandet med lutning och en ordentlig stretch! Måste pusha mina ben ordentligt! Jag är alldeles för svag i dem!

Kände mig nöjd med passet iaf, hem och tog en proteinshake med mjölk, kvarg, bär och proteinpulver. Sen va det dags att jobba!


Nu är jag på mitt sista nattpass för den här gången! Igår va jag slö, ska se till att köra lite träning i natt. 8 min abs och kanske lite rumpa! ;)


see u later alligator!  


#Dagvild #polefit #deadlift #gym #vikt #träning #nattjobb 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på snart 26 år som älskar poledance och fart, men har någonstans i alla snurrar tappat suget för träning. Både gym, pass och promenader. Något jag alltid älskat! Samtidigt som jag verkligen vill få resultat. Både med styrka, uthållighet men såklar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards