Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Magdalena - 2 oktober 2013 00:11

Hej alla! 

befinner mig just nu på Astridlindgrens barnsjukhus, jobbar som personlig assistent, och flickan jag jobbar med skulle gjort en opetation igår, men pga komplikationer blev den uppskjuten. Men vi sover här i natt. eller.. Eeh.. Hon sover och jag ska försöka roa mig och hålla mig vaken! 


Kom INTE iväg och träna idag! Så jävla värdelös! Har sovit och vänt dygnet och käkat kött och potatisgratäng Med bea.

men jag kommer försöka göra några korta träningspass i natt! Har redan kört "8 min abs", en träningsvideo från typ 80 talet som faktiskt är riktigt bra. 

Ska köra en Victoria Secret AB workout också! finns också på youtube. Finns mycket bra korta pass att använda sig av på tuben. Tips för dig som vill träna hemma och inte lägga en timma på träningen. 8 min mage om dagen, och det kommer hända grejer! ;) 

Nog om detta. MÅSTE MÅSTE peppa mig att gå till gymet! Imorgon, köra dead lift, det tycker jag är kul! kom igen nu!! Kör!! 

Ha en bra natt alla! 



#pole #polefitness #poledance #vikt #träning #natt #gymet #inspiration  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på snart 26 år som älskar poledance och fart, men har någonstans i alla snurrar tappat suget för träning. Både gym, pass och promenader. Något jag alltid älskat! Samtidigt som jag verkligen vill få resultat. Både med styrka, uthållighet men såklar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards